M'agradaria molt que aquest blog fos un recull d'aquelles receptes que ens surten bé i ens agradaria compartir.
Tuesday, 22 January 2013
PA de CAMEMBERT
Aquest és el pa de camembert amb que vaig donar la benvinguda al 2013.
Es fa com la massa de pitzza amb la proporció d'aigua i oli que posa al preparat de farina de fer pitzza que vénen al mercadona, per exemple.
Si utilitzeu farina normal, llavors millor que sigui farina de força i aleshores poseu-hi l'aigua que admeti la farina i un dau de llevat de 25 g per 500gr.
Ingredients:
1 paquet de farina de 1 kg
1 formatge de camembert
1 -2 daus de llevat de 25gr
oli d'oliva
llavors de pipes de girasol o sèsam per la decoració final.
1 ou per pintar el pa
Preparació:
Fer la massa i separar-la en 3 parts.
Cal posar els ingredients i fer la massa de pitzza i deixar-la reposar tal i com indiquin les intruccions en el cas de preparat de pitzza.
En el cas de farina de força (barrejar-la amb un got d'aigua calenta +un rajolí d'oli segons l'admeti ) i deixar reposar la massa 1 hora un cop l'hagueu amassat.
Un cop les 3 boles hagin duplicat el seu volum llavors podeu amasar-les en rodó com si anéssiu a fer 3 pitzzes i les col·loqueu una sobre de l'altre, com un pastís de truites. Feu un forat al mig de la mida del formatge en la capa 2º i la 3ª, de manera que les rodones que us sobrin les podeu utilitzar per decorar, fer números o estrelletes...la resta queda a lliure imaginació.
Bateu l'ou i pinteu la vostra creació!
Ho poseu tot, formatge i bases treballades al forn a 200º durant 20 minuts aproximadament i ja està!
Després veureu que el formatge queda com si es tractés d'una fondue i la base serveix per sucar i menjar!
Dóna per moltes persones...En el meu sopar érem uns 20 i tothom ho va poder tastar!
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment