Tuesday, 22 January 2013

PA de CAMEMBERT


Aquest és el pa de camembert amb que vaig donar la benvinguda al 2013.
Es fa com la massa de pitzza amb la proporció d'aigua i oli que posa al preparat de farina de fer pitzza que vénen al mercadona, per exemple.
Si utilitzeu farina normal, llavors millor que sigui farina de força i aleshores poseu-hi l'aigua que admeti la farina i un dau de llevat de 25 g per 500gr.

Ingredients:

1 paquet de farina de 1 kg
1 formatge de camembert
1 -2 daus de llevat de 25gr
 oli d'oliva
llavors de pipes de girasol o sèsam per la decoració final.
1 ou per pintar el pa

Preparació:

Fer la massa i separar-la en 3 parts.
Cal posar els ingredients i fer la massa de pitzza i deixar-la reposar tal i com indiquin les intruccions en el cas de preparat de pitzza.
En el cas de farina de força (barrejar-la amb un got d'aigua calenta +un rajolí d'oli segons l'admeti ) i deixar reposar la massa 1 hora un cop l'hagueu amassat.

Un cop les 3 boles hagin duplicat el seu volum llavors podeu amasar-les en rodó com si anéssiu a fer 3 pitzzes i les col·loqueu una sobre de l'altre, com un pastís de truites. Feu un forat al mig de la mida del formatge en la capa 2º i la 3ª, de manera que les rodones que us sobrin les podeu utilitzar per decorar,  fer números o estrelletes...la resta queda a lliure imaginació.
Bateu l'ou i pinteu la vostra creació!
Ho poseu tot, formatge i bases treballades al forn a 200º durant 20 minuts aproximadament i ja està!
Després veureu que el formatge queda com si es tractés d'una fondue i la base serveix per sucar i menjar!

Dóna per moltes persones...En el meu sopar érem uns 20 i tothom ho va poder tastar!



No comments:

Post a Comment