Sunday, 20 January 2013

AROMES DE GINTONIC AMB CARXOFA


Despres de fer una menestra de 22''24 a 22'25 he vist unes posible carxofes....unes quantetes... Bullidetes i despres reduint el brou una miqueta es deixa refredar i es fan glassons..
S,agafa una mica de hendrichs i s,aboca damunt es glassons un tall de llimona i la escorça apretada amb els dits per que surti una mica de amargantor al damunt de l,interior de la copa I als que li agradi amb un molinet un xic de pebre...per acabar la tonica al gust.

1 comment:

  1. Segur que està molt bo i a més a més amb les carxofes deu ser digestiu :)

    ReplyDelete