Despres de fer una menestra de 22''24 a 22'25 he vist unes posible
carxofes....unes quantetes... Bullidetes i despres reduint el brou una miqueta
es deixa refredar i es fan glassons..
S,agafa una mica de hendrichs i s,aboca
damunt es glassons un tall de llimona i la escorça apretada amb els dits per
que surti una mica de amargantor al damunt de l,interior de la copa I als que
li agradi amb un molinet un xic de pebre...per acabar la tonica al gust.
Segur que està molt bo i a més a més amb les carxofes deu ser digestiu :)
ReplyDelete