Sunday, 6 January 2013

Cheesecake




Aquesta recepta del cheesecake sempre surt bona i pot servir de base si voleu fer cheesecakes de llimona, xocolata etc. Només cal que afegiu l'ingredient que volgueu. també està molt bo si quan està fred el serviu amb fruites per sobre. Amb madiuxes està boníssim! La recepta original està mesurada en tasses i l'he intentat passar a grams.Va bé fer servir uns mesuradors de tasses com aquests:


 Si no trobeu la nata àcida  (Jo faig servir: Crème Fraîche  President)  es pot fer amb iogurt grec.

Cheesecake:

Base:
S'ha de fer una base de galetes triturades amb mantega. Queda bé amb 150g de galetes i 70g de mantega.
Amb això fer una base en el motllo.

3 paquets de Philadelphia o similar
1 tassa /200g sucre
3 ous grans
2 cullaradetes de sucre vainillat
1/2 tassa nata, uns 125g
1/4 tassa nata agre (sour cream), uns 75 g

Batre el formatge i anar afegint el sucre. Afegir els ous un a un, desprès el sucre vainillat la nata i la nata agre.Tirar la barreja sobre la base de galeta.
Posar al forn uns 40 minuts a 200 o fins que al punxar  surti net. Apagar el forn i deixar-lo refredar dins del forn amb la porta mig oberta. Està més bo fet del dia abans i refredat a la nevera.






No comments:

Post a Comment