- Pasta, pot ser espaguettis, espirals o similar.
- 250 gr. gambes pelades, congelades van bé però cal descongelar-les una mica abans.
- 400 gr. cloïsses
- Salsa de tomàquet
- 1 all i 1/2 ceba
- Posar les cloïsses en un bol amb aigua freda i sal una estona abans perquè deixin anar la sorra.
- Bullir la pasta colar i reservar.
- En una paella posar oli i fregir l'all i la ceba a trossets. Si es vol que sigui una mica picant es pot afegir un bitxo.
- Afegir les gambes i quan comencin a canviar de color afegir les cloïsses( primer treure l'aigua i esbandir-les).
- Remenar i quan les cloïsses s'obren tirar el tomàquet fregit.
- Remenar a foc baix una estona.
- Barrejar amb la pasta.
Variacions:
Es pot fer amb gambes solament. La quantitat de tomàquet és al gust però millor no posar molt perquè es perdria el gust de les gambes. També es pot fer sense tomàquet, només amb el gust de les gambes i cloïsses.
Está més bo si el tomàquet en comptes de ser de llauna el feu vosaltres.
No comments:
Post a Comment