Fa uns dies vaig comprar a l'Aldi fondant de colors. Tenia moltes ganes de fer-lo servir així que el diumenge que era l'aniversari de la Xiangyu li vaig decorar el pastís. No és tan difícil com sembla.
Jo vaig fer servir fondant de massapà de color blau i fondant groc amb gust a plàtan. Per fer les lletres vaig fer servir uns motllos per galetes i per fer el llaç em vaig mirar aquest vídeo:
http://www.youtube.com/watch?v=8SHsH7ETLjk
Primer vaig cobrir tot el pastís amb xocolatade cobertura desfeta i barrejada amb una mica de mantega. Quan estava fred vaig estirar el fondant fent servir sucre en pols perquè no s'enganxés. Amb paciència vaig anar enganxant totes les decoracions i aquest és el resultat.
No comments:
Post a Comment