Monday, 10 March 2014

Arròs amb verdures





Ahir vaig fer un arròs amb verdures que és senzill i està molt bo.
Primer vaig posar oli d'oliva i  vaig fer un sofregit amb all, ceba, pebrot vermell i pastanaga tallada petita. Quan estava daurat  vaig afegir els xampinyons i els vaig fer una mica. Després vaig posar dues cullerades de tomàquet fregit. Quan els xampinyons estaven gairebé fets vaig sofregir l'arròs. Vaig afegir les mongetes verdes tallades petites i caldo de pollastre. Quan l'arròs estava gairebé fet vaig tirar unes quantes fulles d'espinacs.
Jo vaig fer servir les verdures que tenia però segur que amb unes altres també queda bé.

No comments:

Post a Comment