M'agradaria molt que aquest blog fos un recull d'aquelles receptes que ens surten bé i ens agradaria compartir.
Monday, 3 March 2014
Cupcakes
Aquest ha estat un cap de setmana dolç. Amb la Xiangyu i una amiga seva hem fet cupcakes. He fet sevir la mateixa pasta que la coca de iogurt i l'hem decorat amb un frosting fet amb formatge cremós, nata i sucre.
No comments:
Post a Comment