Aquest any per fer la mona he fet servir fondant i "xuxes". La meva neboda no pot pendre res
de llet i per això vaig fer el pastís fent servir la recepta del iogurt però fent servir un iogurt de soia. El fondant rosa és comprat a l'Aldi i va sortir molt bé.

No comments:
Post a Comment