Aquesta és una idea bona per fer un pastís d'aniversari. Només cal tallar-lo pel mig. El cos de la papallona es fa amb els dos trossets que tallem a l'alçada del mig de les ales. Després es posa un glassejat de sucre o de xocolata blanca i a sobre els Lacasitos.

No comments:
Post a Comment